fika är alltid mysigt

Tackar med hela mitt hjärta alla nya läsare som verkar ha fastnat här för att ni tittar in, och alla andra såklart, så gulliga så! :) ♥

Idag var en jobbig dag. Jag kom sent till skolan. Jag var deppig och trött hela dagen, och jag har inte ätit riktigt mat sen klockan 6 igår kväll.. Eller jo, jag åt väl när jag kom hem nyss såklart, det förklarar varför jag fick så jukt ont i magen! hehe

I skolan tog vi en massa kort till våran hemsida. Vet ärligt inte om jag ska skratta eller gråta när jag ser dom som vi tog i gympasalen, jag ser helt ärligt hemsk ut, men jag antar att jag får leva med att hela världen får kolla på dom sen, jiho va kul.. Efter skolan så gick jag med mina underbara vänner till lokstallet och fikade. Ingen latte idag, utan fick bli varm choklad istället, nästan ännu godare ju! Och en äppelkaka, mumma. Gick hem till Idah en vända efter de och fortsatte prata skit om folk som förtjänar de och fick sen skjuts hem av pappsen. Har vräkt i mig massa mat som sagt nyss så jag tror jag lär gå o spy snart, fast förhoppningsvis klarar jag mig. Blir duschen och godnatt istället.

I morgon ska jag meka med bilar, jag sandra och helena. Wish me good luck, de är nog de tråkigaste som finns, och de kan bero på att jag nog är sämst i världen på sånt där.. hehe

Nattinatti, och puss på min underbara martin som är bästat i världen efter mig. KYSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0