Ännu en kväll i vansbro

Halloj, sitter hemma hos pappa, har nyss klämt i mig lite kaffe o tårta. Snart ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag väl försöka ta mig till vansbro igen. Blir att umgås med mina brudar som ska supa ner sig totalt, själv ska jag faktiskt bara titta på eftersom jag ska på fotbollsträning i morgon. Vet att de inte brukar gå så bra att ta sig upp tidigt när de blir en sen natt, så blir lugnt och tidigt för mig.
Igår gick jag hem till Malin efter syrrans kalas, och umgicks lite med henne, mickis och natalie. Vi gick till idah och pratade lite skit också, trevlans! klockan 04 va vi på väg hem till Malin igen, så lär väl inte ha somnat förs halv6 kanske. Sov inte så jäkla bekvämt heller eftersom jag låg i en fotölj... haha Nackspärr jiho

Fast kom på nu att eftersom pappa precis dragit iväg på träning så hinner jag inte åka till vansbro förs om några timmar, vilket betyder att jag kan gå ner o spela mariokart med anna och beja, jag är grym på de där så ska försöka vara lite snäll o låta dom vinna en varsin gång kanske ;)

Pusshejs, vi syns i morgon!


Hmm, undra hur mitt hår ser ut nu då? Kommer en bild när de är fixat o klart efter duschen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0