6. min dag

Haha ja nu är det såhär att jag har inte varit vaken mycket den här dagen, så finns inte så mycket att säga. Jag vaknade iallafall hemma vid Martin, så mysigt så, tror de va ungefär klockan 2 som vi verkligen vaknade, eller han kanske var vaken tidigare, noll koll. Pussade väl lite på han innan vi började spela mariokart, fast han hade de på datorn och inte nå tvspel, så jag får väl erkänna att jag sög, kom sista alla gånger utom en då jag kom 5a faktiskt.. illa! Sen vet jag faktiskt inte vad vi gjorde mer, somna väl nära på en vända till där, men lyckades hålla mig vaken tills han slog på en film, då tvärslockna jag och låg väl och sov tills pappsen kom och hämtade mig. Vi åkte till Malin och hämtade mina grejer som blev kvar där efter igår, sen till OK och köpte med oss lite chips o grejer, har fan inte ätit nånting på hela dagen, låter på maggggen som den är hungrig, men känner inte alls att jag vill ha nånting. Tror jag lyckats bli sjuk så antar det är därför.

SÅDÄR DÅ, nu orkar jag fan inte skriva mera, hoppas malin lägger upp lite bilder från igår, vore ju skoj, kanske kan sno nån också :)

förlåt för tråkigaste inlägget nånsing också. ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0