4. mina mål/ drömmar/ önskningar

jahapp, första riktigt svåra punkten.. Jag hatar att skriva om drömmar och liknande. Men jag kan iallafall börja med några mål jag har för tillfället.
Som jag har sagt förut så är jag inte sådär jätteduktig och aktiv i skolan. Har inget läshuvud och dåligt med motivation. Iallafall så har jag som mål att gå ut gymnasiet utan ett enda IG, och det vet jag att jag kan fixa. Sen har jag vissa ämnen som jag bestämt mig för att dom ska vara högre, typ idrott. Det är ett mål. Ett annat mål jag har är att ta körkort så fort som möjligt såfort jag fyller 18. Känns som det är så pass viktigt så att jag vill fixa det på en gång.

Drömmar och önskningar då.. Ja som ungerfär resten av hela världens tonåringar önskar så vill jag såklart ha massvis med pengar i framtiden, men samtidigt skulle jag inte vilja vara stenrik och lat. Jag vill ha ett bra jobb så jag lyckas tjäna lagom med pengar. Och en annan dröm är väl att få flytta ifrån sverige till ett varmt land, eftersom jag hatar att frysa. Men jag känner mig ganska säker på att det inte kommer hända, kommer aldrig klara av att bo så långt ifrån resten av familjen. Men man kan ju alltid hoppas på det blir många resor iallafall, för jag vill hinna se mycket också.

Annars då.. I dagsläget önskar jag bara att jag får ha det så pass bra som jag har det i fortsättningen också. Att jag och min familj blir frisk och att jag bara behöver umgås med människor jag tycker om.
Sådärdå.


portugal ska jag besöka en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0