R.I.P bästis

R.I.P

Min älskade vän har somnat in för alltid, jag kommer aldrig mer få se min vovve igen. Han som jag firat födelsedagar med i 9 år säkert, och som alltid var villig att följa med ut på promenad när jag fick fnatt och ville det. Simon måste ha varit min bästa vän, jag har suttit och gråtit och han har slickat bort tårarna från ansiktet, och senast förra helgen var vi ute och lekte i snön. Jag älskar den här hunden, han har alltid varit speciell.

Ha det underbart där uppe, du och kimpan. Du förtjänade inte all smärta som du stått ut med hela livet. Och jag vet att du kommer få det ännu bättre nu.
I will always love you

Kommentarer
Postat av: katta

det är absolut inge roligt! ucha va tråkigt josse :( tur att han har det bra där uppe nu <3

2011-02-20 @ 18:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0