säga vad man tycker.

Alltså, jag blir så irriterad. Alla pratar alltid om hur viktigt det att säga vad man tycker till andra, när man för en gångs skull gör det så blir det bara en massa skit...
Jag menar iallafall det jag säger, jag tål inte hur mycket som helst.
Idag har varit en ganska jobbig dag. Blev en jobbig stämning i skolan som fortsatte resten av dagen kan man väl säga, är väl aldrig roligt med sånt där. Fast jag och Amanda hade en väldigt rolig svenskalektion iallafall. Vad har rut under blusen?
Efter skolan så gymmade jag iallafall en o en halv timme med sällskap av amanda och emma, jätte trevligt! Ska sätta igång nu, och hoppas jag lyckas hålla mig till måndagar och onsdagar nu, har ju en tendens att vara lat..
Gick hem till älskling en timme också, mys.
Ska fortsätta med punkterna nu, få se hur många jag orkar, en blir de då iallafall! kisssses

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej men de gör tydligen jag

2011-02-10 @ 00:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0