regnet öser ner.

Sitter hos farmor och lyssnar på regnet som verkligen öser ner utanför och lite red hot chili peppers i bakgrunden. Tänker igenom alla jävla bekymmer, men kommer ändå bara fram till att de finns miljoner andra som har de värre, så vad är de att gråta över? Den här gången kan jag inte gråta, antar att det inte känns lika andra gången man är med om sånt här. Jag har väl helt enkelt insett att du inte är värd en enda tår egentligen om du ska beteé dig såhär.

Tänkte åka till järna lite senare och kolla på fotboll, VAIK - DJIK. Tror de är sista matchen för damerna? Men jag har aldrig haft nån koll så. Men mest åker jag dit för jag vill träffa katta, saknar henne fast hon bara har varit borta några dagar från skolan, hon är helt enkelt en sån kompis som man blir beroende av väldigt snabbt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0