hos mami ändå..

Åh de känns som jag har gått flera tusen mil idag, men kan väl inte vara mer än 1-2 kanske sammanlagt. Haha Heeeeelt slut i benen verkligen. Trodde jag skulle få världens träningsverk från gympan i torsdags också, men nejdå, de blev inte alls så farligt, har i princip inte känt nånting... synd för jag ÄLSKAR träningsverk! haha de är så jävla skönt.

Sitter fortfarande hos mor min. Kom aldrig hem till pappa eftersom jag gick ut på en promenad med sofie, så får väl stanna här ännu en natt... Dom har fixat datorn uppe nu när inte jag bor här längre bara för o jävlas antar jag, så sitter och kollar igenom TUSENTALS bilder.... Kanske lägger upp några om ett tag, antar att jag blir vaken ett bra tag. Skulle jag inte höra av mig så har jag troligtvis slocknat, nu vet ni... ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0