halloj!

Igår var vi till mora och kollade på friidrott för funktionshindrade. Man blev så glad när man såg dom, och när man tänker efter så har man de faktiskt inte så illa... När jag kom hem lekte jag med mickis några timmar och drog sen till pappa.

Idag har de väl egentligen varit en ganska värdelös dag, vi började halv 1 och slutade halv 4, alltså bara 2 lektioner. Företagsekonomin är så sjukt tråkig så vet inte vad jag gör där tänkte jag säga, men antar att jag inte har nått val. Känns som vi bara pratar om ridstövlar? haha Vi fick iaf fika gratis, de är väl nice eller vad säger ni? hehehee

Idrotten är lika tråkig den, HATAR teori och har alltid gjort, plus att jag inte kan konsentrera mig nu för tiden heller vilket är nått sjukt irriterande. Nästa vecka är de visst prov också, tror jag är den enda där som har noll koll på de där, dom andra 3 verkar kunna det där redan innan vi började... pest.

Nyss tog jag mig en promenad också, skönt men fy va kallt de har blivit! men visst, mysigt med höst kanske. Ska kolla vidare på disney nu antar jag, jag lär väl inte få bestämma kanal förs vid 8, då blir de IDOOOL! kyss på folket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0