åh jesus!

Åh gud. Alltså om ni såg mig nu så skulle ni nog skämmas lika mycket som jag gör över gårdagen. Vet inte vad jag ser ut som, inte fan var det vackert iallafall! Men vi lever ju bara en gång så ;)

Kvällen igår var riktigt jävla rolig faktiskt, jag tappa dock bort hälften av dom jag gick dit med, men de gjorde väl inte så mycket liksom, fanns ju en hel del andra att umgås med så.. haha!

Nu ska jag gå och gräva ner mig ett tag. Senare idag vet jag inte riktigt hur det blir. Antingen går jag ut ikväll också, eller så stannar jag hemma och äter pizza med pappa o allihopa eller så gör jag helt enkelt nått så mysigt som att ser på film med goda vänner. Vi får se. Inte fan ska jag då vara ledsen iallafall, blir fan inga hängningar här inte!

Nej, vi får höras sen, nu hoppar jag in i duschen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0