Harry potter var inte vidare bra..

Hemma från bion för länge sen.. Tyckte inte alls den var bra, men de kan ju bero på att jag inte klarade av att sitta stilla där på slutet. Jävlar va hårda stolar dom ska ha då... haha!

Imorgon är de skridskoåkning som gäller, tur jag är så himla bra på det, ska visa alla småungar hur man gör när man spelar hockey på riktigt vis! ;) haha Nejdå, hoppas jag lyckas ta mig ut på isen innan jag ramlar iallafall, har ju förmågan att ramla vid orimliga tillfällen... eehehe

Nu tänker då jag sova, Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Carrooouw

Sv; Ja, man får utnyttja sina "tillgångar". Dock gör jag bara det i bloggen. Hatar mina bröst egentligen och vill ju förminska så, haha. IRL så döljer jag dom så gott jag kan :P

2010-11-30 @ 21:16:02
URL: http://carrooouw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0