vart ska jag sova?

Tjenare! Nu sitter jag hemma vid mami. Har flyttat hem. Skönt och ha mat hela tiden o så kanske, men annars vill jag tillbaka till söderåsen. Har ju inte ens ett rum hemma vid mamma längre, utan sover oftast ute i husvagnen. När de blir kallt är de väl meningen jag ska dela rum med Hugo och Lucas som knappt är här iofs, men ändå, jag är tjej och vill väl ha ett eget rum liksom. Vet inte riktigt varför Beja fick ta mitt rum, men lät som var för att jag inte var hemma så ofta, men de är för tusan inte hon heller?? jaja
iallafall så har jag nu bestämt att jag ska fixa i ordning i garderoben/skrubben kalla det vad ni vill som finns uppe. Den är pytteliten, men kan nog bli ganska mysigt. men då lär vi fixa värme där inne på något vis. Tänk va roligt o tapetsera o greja haha!

Nej, dags o lägga sig kanske, lär upp i morn och packa, sen drar vi vidare till västkusten ;)  Sov gott allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0