nyår

2010 va de ja. Gott nytt år säger jag idag :) Fånt vi se hur detta blir då. Nyår va väl ok, men de va lite svårt att hitta fest som va något. Jaja, kul iallafall :)) Fick mig en kyss på tolvslaget också, eller puss iaf :D haha dock va de mickis, ida och linn, men de duger bra!! ;D I dag vakna jag kvart i fem ungefär, eller gick upp då iallafall, sen fick mamma hämta mig. Tror inte jag la mig förs 8 i morse heller så inte konstigt vi sov länge ;) hehe..
de blir nog natta för mig snart skulle jag tro, för jag är fan fortfarande trött, har typ vakna tusen gånger av sms i morse/idag, och då blir man fan inte pigg hur länge man än sover :s Va lite knäpp med 3 igår också märkte jag, eftersom de va många sms som inte hade levererats.  haha fan va tråkigt jag skriver, nu tror jag jag tar och ger mig, men ha en fortsatt trevlig kväll då ;)
pussspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0