i skolan

Sitter i skolan, nyss fått tillbaka svenskaanalysen, och självklart va de ett Ig på den, gjorde ju dagen bättre liksom. Nu får ja skriva om hela för jag har lyckats gjort helt tvärt om hur jag skulle. Kuligt. Efter skolan hoppas jag verkligen att jag får skjuts hem, för annars slår jag ihjäl mig, skapligt halt i morse -.- Klockan fem ska jag va med och träna Bejas fotbollslag, nu när bandyn är slut så börjar jag träna dom i fotboll istället, inte riktigt samma tjejer, men en del :) Sen ska jag och amanda gymma, LÄNGESEN! sen kanske jag kollar om andreas är hemma så jag kan få mitt jävla halsband nångång. Sen är de väl inge mer I guess :D hörs när jag är klar med allt då ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: tack din med :)

allt bra med dig då?

2010-01-13 @ 17:02:43
URL: http://eerikkaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0