Gratulerar på 12 årsdagen lillsyrra

Jahapp, börjar med och säga grattis till beja nu då. Egentligen borde hon inte få nått grattis eftersom hon är så kaxig, men hon bråss väl bara på mig, för jag är ju sååååååååååå kaxig, stöddig och allt sånt där, haha mm visst.
Iallafall har vi käkat tårta, jag hat suttit framför spisen hela dagen eftersom de är så fruktansvärt kallt att man inte kan va inne utan ytterkläder typ, TYCK SYND OM MIG FÖRFAN :S Men iallafall så åker vi till mamma snart, eller jag iallafall, pappa ska jobba i morgon så då finns de ingen som eldar över huvud taget, så nix, mammis house it is.

Just de, should I stay, or should I go?


bara sisådär, 4 år sen. Beja och min älskling :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0