girls night out

Fyfan va kass jag är på o blogga nu, men skit samma, men varken orkar eller bryr mig så mkt :p Igår gick jag iallafall på hockey med mickis och sofie. Särskilt mkt hockey kolla vi väl inte på ;) men va kul iaf :) Sen gick vi iallafall i 35 graders kyla till grönalid, där vi halvt bor nu för tiden. Va inge drag där, men vi stannade iaf, sen vart de bara massa skit när de äntligen kom lite folk, så vi fick skjuts hem av filip. Väl hemma vid mickis laga vi mat sen la vi oss och snacka massa skit som vanligt.

Har missat båda fotbollsträningarna den här helgen, i fredags hade jag inga skor, och i morse orkade jag verkligen inte, pappa ringde mig 10 gånger ungefär och jag sruntade i att svara, skyllde på att den va ljudlös och jag hade glömt ställa alarm. Hur fan ska jag palla träna kl 9 varje lördagmorgon, lär ju inte kunna gå ut på fredagar iaf... :s Iallafall ska vi på gymmet med a-laget på tisdag, så får väl gå dit då.

Snart ska jag till mickis igen. Hon jag och sofie ska ha tjejkväll, men ska säkert ut senare, de visar sig :) Nu ska jag ta mig in i ducshen. puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0