wihoo

Tusan också, de skulle inte komma några barn fick jag reda på en sekund innan vi skulle åka (nackdel med att inte ha någon telefon, det går inte att få tag på mig..) men jag fick iallafall umgås lite med världens bästa kusin! :D Vi gjorde inte så mkt, utan satt här mest. Kollade igenom massa människor på fb. Sen åkte vi och handla. Tront ni på fan vi såg inprincip alla som vi hade kollat på fb där inne? hahaha gud, vi höll på och skratta ihjäl oss, och det var fan läskigt. Kännde på mig att jag skulle se någon jag kände också för att jag inte hade smink, och självklart gjorde jag de, pinsam situation vart de då, haha! Vi köpte iallafall med oss varsin cola vanilj och dumle nånting. Gott va de då ;)

Sen har jag lagat mat också. Tacogratäng. Gott som satan. Ska ge er recept för de måste ni göra nån gång ;)

haha nej nu ska jag ta mig in i duschen. Måste ju till skolan i morn, då är de prov också, vilket jag inte ens har kollat på, göttt! njae

puss o godnatt på er :*


såg ju inge vidare ut de där heller, men gott va de iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0