tog oss ut en vända igår

Jag har vaknat på helt fel humör för att bry mig om nånting idag. Tycker bara synd om mig själv för att kvällen såklart inte blev som den skulle igår heller, vilket jag inte borde, jag tycker inte synd om mig själv! sånt gör jag inte.

Vi gick iallafall till Jonna en vända igår, för där va de fest. Mest sprang vi runt och bytte rum känns de som, bara för att vissa som inte borde vara där va där. Men en vända var de väl bra, sjöng lite singstar och så :) Sen kom Linn och Marcus som jag inte sett sen nyår, mer än när vi var på beat it då.

jaja, idag vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på, de visar sig senare, nu ska jag iaf hålla hus här ett bra jävla tag!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0