..

Tjena! Vart inte många lektioner för mig idag, försov mig till 10 i 10, så gick väl inte till skolan förs kvar i 11 eller nått. Inte räkna jag särskilt mkt matte när jag kom dit heller, utan satt mest och klagade på hur kallt de va. Eftersom vi skulle se beat it på eftermiddan hade vi typ ingen lektion då heller, hade mentorstid i 10 minuter kanske. Beat it va bra, men tycker inte den va så suverän som alla säger :p hehe Men aa, man blir lite sugen på att bli estet! haha

Om en timme ska jag till skolan igen med Freja och mickis. barnvakter som vanligt på måndagar, efter tror jag att jag ska hem till pappa, kommer väl frysa ihjäl där hemma, bara så ni vet ;)

men hörs sen, nu lär jag försöka få på freja lite fina kläder, annars kunde hon ju inte följa sa mamma ;)

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0