julbakat

Hejsan hoppsan!
Tro de eller ej, men idag har jag bakat nästan hela dagen, från att jag kom hem från skolan såklart. Idag var sista dagen och jag har jullov nu! Fysatan va skönt! Har hunnit med att göra knäck, och två andra saker som jag inte vet vad de heter. De ena reseptet fick jag från en dam på APUn, och de andra från magnus mamma, så blir spännande att smaka sen :) haha Klätt julgranen har jag också gjort, men dock inte städat i mitt rum. Farmor kommer bli galen, men jag hinner väl i morgon :* Ska till borlänge en vända och köpa lite julklappar i morgon, jag har en till mamma och en till pappa, resten är oköpta, så lär väl slänga iväg lite pengar förstår jag... hehe

Nu tänker jag gå och lägga mig, för jag är dyngtrött. Inte får jag sova i morgon heller eftersom vi drar rätt tidigt, typiskt.

Hejsvejs. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0