gud vilken rolig kväll!

Jesus vilken rolig kväll jag hade igår. Helt otroligt. De började iofs med att jag hällde rödvin över min vita stickade tröja. Idag är jag lite ledsen över det faktiskt, igår sket jag fullständigt i det. Fick låna en klänning av natalie så de gick bra :) De spåra ju ur en del för vissa, men jag tycker jag skötte mig alldeles utmärkt faktiskt, nästan. haha Ikväll kommer bilder, promis.

Idag ska jag ta det lugnt hela dagen, mysa ner mig i soffan och se på tv. Eller så går jag och gör nån annan sällskap, har inte riktigt bestämt mig. lugnt ska de då bli!

Just nu vill jag bara ha varmvatten så jag får duscha bort all jävla alkohol jag har i håret, haha! Medans jag väntar på de lyssnar jag på elvis och dricker kaffe, de är grejer de. Puss på er allehopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0