Lediga 09:or

Idag är vi lediga på barn o fritid. 07:orna har dragit iväg till norge med våran mentor, och eftersom vi har karaktärsdag idag så blev de eget arbete, och de får göras hemma. Fast jag antar att jag hade suttit hemma ändå med min influensa. Börjar redan bli bättre tack gode gud.

Ska iallafall skriva lite om mitt drömyrke, eller dröm och dröm, de jag hade tänkt bli iallafall, de var ju de vi hade fått i läxa. Värsta krångliga frågor, men de ska väl gå att få svar på :) Idrottslärare blir första att skriva om!

Ikväll, lr efter skolan ska jag iallafall träffa andreas igen, braa :) Ska väl se till att varken smitta han lr marcus, haha.

Nej, nu ska jag dammsuga mitt rum, hann inte med det igår.  puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0