En dagens!

Sitter hemma hos farmor nu och väntar på att håltimmen ska ta slut. Har ju fortfarande inge karaktär den här veckan, så de är en jävla massa hål. Egentligen borde jag väl göra massa läxor och sånt nu, men de gör jag efter matchen ist.

Ja, vi har match idag kl halv 6 vid gullängen. ÄAIK vs MIF, så dit och hejja på oss ! :)


DAGENS:
Kläder: Mörka jeans, vitt linne, Grön Huvtröja. Kände att jag inte orkade med nått annat.
Smink: Mascara, foundation, puder

Frisyr: utsläppt,
Läsning: Blir väl naturkunskap och svenska, annat tänker jag inte läsa.

Låt: Sahara hotnights - visit to vienna

Mat: Vet inte? Det farmor bjur på...

Vill ha: Vill bli frisk!

Favorit: :)

Köp: Ingenting, inga pengar :(
Humör: Glad, och trött!
Göromål: Skola och match
Borde: Städa klart i rummet, och skriva om massa yrken.
Puss: andreas såklart :)

Godis: Inget!

Längtan: Just nu är de väl till fotbollen, och IDOL ikväll! :D

Roligast: Vet inte riktigt
Tråkigaste:
Håltimmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0