pussipussipuss

Hejsan, ledsen för dålig uppdatering, menkom typ hem nyss så har inte hunnit. Åkte till Andreas igår kväll. Han ville ha pizza så följde med han dit. Seröst vet jag inte om jag tänker gå in på selins igen, inte för tillfället iallafall :s
Vi gick iallfall till marcus och linn en vända, sen ner på byn och där träffa han massa kompisar. Kom iallafall hem tillslut :) Undra vafan klockan va innan vi somna?? är då jävligt trött idag iallafall :s

Har hunnit vara till farmor idag iallfall. Va ju skitlängesen ;/ Är ju typ van att vara där varje dag annars. Fick iallafall mat och sen somna jag igen, hehe.

(känns som jag sitter och berättar en historia nu faktiskt..)
Vakna iallafall och gick till marcus och träffa andreas igen. Men de vart ju inte så långvarigt eftersom pappa fick lov att hämta mig. Så ja, nu sitter jag här igen. Ska väl läsa på till provet i morgon och kanske skriva engelskan.

Har ingen lust att skriva mer, så hejsvejs!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0