planerar inget i förtid..

Åh herre gud, jag kan inte bara sitta här, kommer snart bli tjock som en gris om jag inte börjar träna lite. Lite får jag väl springa i morgon på bandyn, men antar att de nog inte är sådär jättemycket. Hehe just de, vore kanske på tiden att planera vad fan jag ska göra med dom, vet bara vad jag ska ha för uppvärmning än, men hoppas de löser sig inatt. imorgon måste jag till simhallen och fråga om nyklar under dagen också. Vore ju bra om man kom in i gympasalen liksom, sen att jag får upp skåpen så vi får några bandyklubbor är väl rätt bra de också. Jag tror allt löser sig ;)

Nu har jag och virus gjort toast och väntar bara på att andra avenyn ska börja. Sen ska jag fan sova! Sov sött :*

Kommentarer
Postat av: Nathalie [ F O T O B L O G G ]

Otroligt fin blogg!



Ha en fortsatt trevlig kväll! :)

2009-10-07 @ 17:51:29
URL: http://nathalajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0