Min vingliga cykeltur...

happ tog mig hem efter en farlig cykeltur. Höll på att slå ihjäl mig men klarade mig undan med en helt uppskrapad fot bara... Den jävla postcykeln ska jag då fan aldrig cykla på igen kan ja lova :o Cykla väl med en hand eftersom jag hade boken i den andra, sen när jag trampa på lite för de va lite uppför så hakar tramperna upp sig så de inte går o trampa riktigt, så ja drog väl fötterna efter backen (tack o lov så når ja dit) och skrapa upp dom, sen kunde ja ju inte ta i styret heller pga boken... Jaja, lite panik bara, men som sagt klara jag mig väl.

Nyss haft matteprov. Eller ja, sista lektionen iallafall. Tror de gick ganska bra, men vet man inte ens vad en rektangel är så kanske man inte ska räkna med mer än ett G ändå... Vafan är en rektangel??? :o

Nu somnar jag snart, eller jag kanske måste va barnvakt som vanligt, så då är de väl bäst att hålla sig vaken. Vi får se hur de slutar. Hörs ikväll!



Har inte haft nån bild på jättelänge, så ni får en på ninisen :)


Kommentarer
Postat av: amanda

jo en rektangel är en sån som du rita ;)

2009-10-08 @ 18:57:37
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0