Hej vilken lågtråkig dag!

Åhåhå vilken långtråkig dag. Känns som jag har suttit här hela dagen, men de har jag nog inte. Har ju faktiskt cyklat OCH roddat idag också, och tråkig styrketräning också. Både jobbigt och tråkigt, men vafan, jag kan nog behöva de som jag nog sagt ;)

Sitter och väntar på att andreas hör av sig, sen ska jag väl ta mig dit. Imorgon lär jag hem tidigt för och vara barnvakt till Freja när mamma åker och klipper sig.

Jag borde nog ta på mig något annat än morgonrock nu innan han skriver, så vi får höras i morgon. Ha de bra :*

P.s VI HAR JU FÖRSJUTTON LOV TILL VECKAN VILKET JAG INTE HAR SAGT! GÖTT FÖR OSS ;)
ja råkade skriva med caps lock, men orkar inte ändra xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0