well, dagens

Dagens veckodag: måndag, helt otroligt men sant.
Dagens negativa: jag har inget för mig ikväll :(
Dagens positiva: försov mig och missa engelskan ;)
Dagens frukost: ingen
Dagens planer: blir väl idol bara :/
Dagens händelse: vakna hos andreas lite försent, hade svenska, väntade på mamma i en halvtimme (!) lagade mat och nu sitter jag här.
Dagens vill ha: inte slask!
Dagens saknad: vet inte riktigt om jag saknar nån/nått, eller så saknar jag allt.
Dagens tråkigaste: inställda planer för helgen.
Dagens finaste: jadu
Dagens önskan: att man slapp alla funderingar
Dagens måste: inget måste
Dagens dricka: nada, kanske mjölk eller nått
Dagens köp: helt pank
Dagens mat: pasta nånting i skolan? kyckling hemma
Dagens mående: ganska bra, men sjukt trött
Dagens låt: hold your head upp high
Dagens smink: bara slarv, men de är väl ändå de vanliga

Kommentarer
Postat av: adam

gillar inte lisotr!



http://adamlagerstrom.blogg.se

2009-11-06 @ 18:40:23
URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0