Vi fick en kick, nu är vi trötta som .. vadå?

Ujujuj vad jag känner mig duktig nu.
Jag och amanda tog oss ju som sagt en vända runt träkol. Inte direkt lång, men lagom för våran kondition. Vi hade ju bestämmt att vi skulle spela fotboll efter också, men jag hade fått för mig att amanda skrev att hon skulle ta med sig fotboll, men hon ahde vist skrivit fotbolls, som var lika med fotbollsskor.
Ja, iallfall tog vi cyklarna hem till mig för att hämta några bollar, fast amanda fick ju lov att kolla igenom vårat hus eftersom hon inte vart här innan. Vi fastnade i hugo och lucas säng och bestämmde oss för att strunta i fotbollen. istället satt vi igång och möblera och städade i mitt rum.
Det vart otroligt bra! När vi slår våra smarta huven ihop blir vi riktigt duktiga :D
Mamma tyckte jag kunde ta med mig amanda hem varje dag.... vadåda? ;)

Förresten har jag sagt att jag fått min bikini? ja, de kanske jag sa igår, jag minns inte.. Iallfall vart jag inte direkt nöjd :/ Men behåller den iallfall.

Nej, jag har väl inte mer att komma med, ska sy en jeanskjol i morgon, får väl se om jag möjligen kan lyckas, och plocka ihop lite i hyllan i rummet. Kan ju säga att det mesta ligger i den just nu.. 

 

Så här ser det ut vid sängen just nu,
ska fixa nånting mer på väggen där.


Här ska ja fixa typ som en stor platta
att hänga tillexempel halsband och sånt på och sätta på väggen :)
hoppas de blir så bra som jag tänkt mig i huvudet nu.


Rummel och rabalder flyttar aldrig ut!



Godnatt

Kommentarer
Postat av: amandaN

riktigt fint blev de! :D

2009-05-21 @ 11:36:23
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0