hejsan

Nu är ja här igen! vet inte rikigt vadjag ska skriva idag, men jag kommer nog på något.

Svenskan gick åt skogen, vi hade nått slags läxförhör eller prov, vet inte riktigt vad man ska kalla det. Iallfall, varför måste jag veta hur en deckare och fantasy är uppbyggd om jag inte hade tänkt skriva en? Det är sånt man borde lära sig på gymnasiet om man väljer nått författar grejs. i grundskolan borde man typ bara skriva läsa och prata eller nått, hehe .
Dom kommer på en massa konstiga saker att lära ut tycker jag, i alla ämnen. Sånt som faktiskt inte är så noga.

ikväll ska jag iallafall käka räkmackor, hoppas jag, om mamma kommer ihåg att köpa räkor :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0