snö,slask, is & fis

Man skulle nog kunna säga att den här dagen har varit mycket mer händelserik än gårdagen. Jag känner mig ganska duktig. Idag har jag tagit mod till mig, och tagit åt mig en ganska stor roll i vårshowen. Hoppas jag vågar bara, jag är nog inte en sån teaterapa när jag väl står på scen, men vi får väl se.

Det blev som sagt gym med Malin efter skolan idag. Fast innan hann jag hem till farmor och fick lite mat i mig. Ingen träning utan mat i magen inte.
Hennes pappa var med oss en vända, så nu vet vi på ett ungefär hur alla maskinerna där nere funkar, fast de var ju inte så komplicerat egentligen, bara jag som är så feg så jag hatar att göra fel inför folk. Så nu vet jag och slipper göra fel nästa gång. brabra
Det blev ju ganska bra träning till skolan idag också. Skjutsade Elvira på postcykeln i snö,slask och is, så mjölksyra i bena, de vill jag lova att jag hade. Men de är väl så de ska vara. Vill man ha muskler så får man jobba för dom.

Nu har jag bytt vecka också så jag är hemma vid pappa. Håller på att frysa ihäl för han har inte eldat på hela dagen förs nu, så de kommer ju ta ett tag innan de blir varmt. Men det är ju som vanligt, de är alltid kallt här. Våran den där  värmepumpen har varit trasig sen vi köpte den och dom har fortfarande inte kommit och lagat den, och de har väl gått typ ett halvår i alla fall. Det är ju ganska dålig sörvis (stavas?) ?

Jag fick en ny burk från Clearly gone idag. Fast denna gång blir det kapslar och itne pulver. Men det lite konstiga är att jag ska ta 21 (!!!) om dagen. Eller jag kunde ta typ 15 istället för att jag har hållt på ett tag, men Hugo som ska börja nu måste ta 21. Det är ju ganska många, så de blir kanske lite jobbigt. Vi får väl se hur det går.

Nej, nu ska jag fortsätta kolla lite på Lie to me.

kram josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0