slut med volleyboll...

å Nu är jag hemma från volleybollen äntligen. Sista gången tror jag, för jag är inte så intresserad. Tycker inte jag lär mig nånting och har ju öndå hållt på nu i några månader. Så nej, ska de spelas volleyboll så ska de spelas på riktigt.

Istället håller jag och mickis på att försöka starta ett bandylag för tjejer. Vi tänkte från börjagn bara spela lite på skoj utan tränare och kolla vilka som är intresserade. Om vi är nog många, så ska vi väl försöka få tag på nån som möjligen skulle vilja träna oss. Vet inte riktigt vem det skulle kunna vara, men vi får väl leta och höra oss för.
Om nån som är intresserad skulle råka kolla förbi här kan ni ju kanske anmäla intresse med en kommentar? :)

Japp, idag är det ju våffeldagen, och jag har inte fått en enda våffla :( Kanske man är snäll och steker några senare ikväll, till andra avenyn kanske ? vore inte helt fel.
Och i mon är det nationellaprov i engelska igen. Men jag tror inte det är så krångligt att skriva en uppsats faktiskt. Tänker kolla igenom papprena vi fick förra veckan, det kan ju vara en bra idé.

Och till helgen då? Jag tänkte åka till cosmos på lördag och se finalen i musikdirekt. Det är väl på lördag? hah
Jag ska iallfall ha med mig Cattis och Elin Hansson (fick lov att skriva efternamn för annars känns de som elin snabb.)

Ja, jag har väl inte så mycket mer att säga. Eller Grattis till Elin och Robin :)  Det kan jag säga att det trodde jag inte, men ni är grymt söta tillsammans, så grattis igen :)

nej, skriver senare igen.
kram J

Kommentarer
Postat av: Amanda N :)

jag e sugen på o vad med o spela bandy!

skulle va as kul ju.

man har en dag i veckan då man spelar typ :)

vi kan väl försöka fixa gymphallen? :D

så kanske vi kan sätta upp lappar om de eller nått?:)

2009-03-25 @ 17:50:21
URL: http://amaaaandan.blogg.se/
Postat av: josse

ja va bra, vi har blivit några stycken nu så vi kan ju fösöka kolla hur mycket det blir att kosta att hyra gympasalen. Vi kan ju hjälpas åt allihopa att betala den, om typ alla lägger lite pengar i månaden eller så :p

2009-03-25 @ 18:11:26
URL: http://josefinevilhelminasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0