Godmorgon

Godmorgon. Jag vaknade nyss pågrund av Hugo som spelade nått fotbollsspel med högt ljud på tv, plus att han och Lucas alltid skriker som om dom vore värsta kommentatorerna. Han fick en arg blick av mig på vägen ner och då vart han tyst. Men det gjorde ju inte särskilt mycket för då hade jag ju redan gått ner.

Och det snöar ute. Vilken lycka... Nej åh jag hatar snö, jag vill ha 30 grader varmt eller nått så man knappt kan vara ute om man inte ligger i och badar. Nu törs ju inte mamma skjutsa mig till borlänge i mon heller, för hon hatar när det snöar, så slutar det inte snart så måste jag fixa annan skjuts. Då får faktiskt pappa ställa upp.

Nej, jag har inget att säga just nu, så det får bli ett inlägg senare.

kram josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0