Min midsommar

Allt som är värt att berätta om min midsommar kommer nu i en kort sammanfattning.

På fredan kl 9 ungefär åkte jag till nås tillsammans med amanda och sandra. (innan hade jag velat ca en kvart och kunde inte bestämma om jag skulle ta på min skinnjackan eller inte, bestämmde mig tillslut för att inte ha den på mig, men när vi sen hade hämtat a och s så åkte vi hem igen för jag ångrade mig och tog jackan..hah) iallfall var vi där ungeför vid 9 så vi måste ju ha åkt lite tidigare ändå.. Det tog iallfall två jävla timar för cattis att ta sig dit, så dom två första timmarna stog vi bara och kollade på alla som inte var så nykra som dom skulle. När hon sen kom så ville sandra och amanda hem. jag som skulle ha åkt med dom hem fick stanna kvar hos cattis istället. Iallfall hade vi riktigt jävla roväl gå i foppafligt när vi väl kom in, dansade som tokar, ja de var riktigt läge sen jag hade så roligt! Men han som följde efter oss hela kvällen var ju mindre rolig....
iallfall tack till alla som gjorde dagen :)
Midsommardagen var inte riktigt lika. Mamma hämtade mig vid cattis och skjutsade mig till pappa. var en massa folk där som vanligt, men ingen som jag direkt känner. Iallfall var det massa fotbollstokar så de vart såklart en massa fotboll. Men för min del vart de inte så mkt på grund av min jävla tå som aldrig kommer att kurera sig,, får väl gå i foppatofflor eller flippflopp hela uppehållet med fotboll få se om det går bra. För ja, vi har ju uppehåll nu, har kanske inte sagt det...

Men just nu sitter jag faktiskt ute i solen och njuter, härligt med sol igen! :D Välkommen och stanna ! :)
vad som händer idag har jag inga plner på, antar att det inte blir nånting, but you never know .

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0