flygfältet och spöregn idag!

Va drygt, de går knappt att komma in på bloggen på den här datorn, inte att kolla statisitiken iallfall..

Mja, idag var vi iväg till flygfältet i järna. Tack och lov att vi inte cykla som vi hade bestämt! haha det ösregna ju i morse.
Det har varit kallt och jävlig så man knappt har kunna stått på fötterna, så mest har vi suttit inne i nån cafeteria eller vad man ska kalla de som dom hade där. Elin Andersson vann en flygtur också, så jag tror allt hon vart riktigt glad. Grattis eller vad man ska säga :)

Snart ska jag iväg på träning. Är som vanligt inte så pepp på de, men det blir alltid kul när man kommer dit. Sen lär jag hem och baka till friendsdagen i morgon, skulle ju vara nån baktävling och mamma gick inte med på att baka till mig, så det får jag fixa efter fotbollen.

Skriver mer i kväll :) 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0