bilder från stugan!






För att göra en blogg bättre så ska man bjuda på sig själv,
så då gör jag väl det då:)


Solnedgången var otroligt fin varje kväll


Det gick hål på både knän och hakan. Kameran fick även ligga i leran ett
tag efter en liten vurpa, vadå, jag ramlar väl aldrig?




Jag har sett ca 30 grodor. Dom är INTE mysiga, jag hatar dom helt enkelt


Vår hjältinna elsa var med ifall vi skulle få oinbjudna gäster, vilket vi
inte fick :)


jag bjur som sagt.. vi var ut med båten en vända, satt mitt på sjön och fika
:)


min söta kusin


Frukost på bryggan



Hinner inte med fler idag, ska lägga in några fler när jag har tid :)
P.s nu fyller jag år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0