this is my new haircolour

Varit lite dålig uppdatering, men åkte inte hem igår även fast jag skulle de, mickis tvinga med mig. Men idag är jag iallafall hemma :) har inte sovit på hela natten, och det är helt seriöst, vrf jag inte gjort det tror jag inte ni vill veta.. haha, ja misstolka inte dedär. Idag har vi iallafall köpt klart julklappar, sista sekund som vanligt, men de är väl så de ska va :p Har åkt hem till mamma också eftersom vi lär va här i morgon bitti.
Ikväll blir de antagligen bingolotto, de är tråkigast efter robinson på tvn, men ska väl kolla iallafall. Nej har inte så mkt mer att komma med, kanske hörs senare, annars säger jag väl godjul! :)

aa juste, jag är inte platinblond längre, snarare gråhårig... jaja de vart inte grönt iallafall..


haha, orka inte ta nån mer bild, så de vart en dålig en, ni ser färgen iaf ;)


Kommentarer
Postat av: josse

nog för att de ser exakt lika ut på bilden, men jaja ;p

2009-12-24 @ 00:43:57
URL: http://josefinevilhelminasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0