FOTBOLL I HELGEN ;D

Härligt, till helgn blir det fotboll! Det var visst en liten träningscup i malung med några lag, blandade, både kill-lag och tjej-lag allså, som ska vara med och spela. Vi ska iallfall spela två matcher, en mot malung och en mot järna, så nu ska järna få stryk! haha och ja, malung med för den delen ;D

morse när jag vaknade känne jag hur fruktansvärt trött jag var, jag var så trött att jag nog höll på att göra vad om helst för att få ligga kvar till en början, men jag ångrade mig, kom på att det nog inte var nån bra idé, jag ska stå ut dom sista dagarna i skolan, och göra allt som ska göras! Hoppas jag orkar bara. Jag tror alla tycker det är otroligt jobigt med skolan nu, och jag fattade inte vad dom menade riktigt förs förra veckan, för det har ju inte varit jobbigare än tidigare tyckte jag, men ja, sen räknade jag ihop alla rester och då vart det jobbigt, men jag ska fixa det. Nu när man vet att man är intagen preliminärt så känns det ju som att man vill behålla betygen, så som sagt, hoppas man lyckas.

Nu tänkte jag gå ut och gå, ska till Hugos träning och hämta en tröja, fast idag har jag ingen freja med mig, så vet inte vart jag ska göra av tröjan.. haha inte så stort problem!

jaja, vi får väl höras


Kommentarer
Postat av: amandaN

fråga lina eller ida :)

2009-04-23 @ 15:45:33
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0