Öppet hus, wow vilken hitt

Jag glömde säga att vi hade en sån här konstig dag i skolan idag. Ja, en konstig dag därför att vi började skolan kl kvart över 12, och slutade 10 över 5. Konstiga tider fick vi därför att det var "öppet hus". En dag då föräldrarna hade chansen att komma till skolan och kolla under lektionerna. I våran klass hade vi sammanlagt två föräldrar där. En på mattelektionen, och en på slöjden, så ja, det var kanske inte nån jättehitt. Jag vet ju inte hur många det var i dom andra klasserna, men för våran klass var det alltså inte så populärt.
Iallafall så vart ju dagen kortare än en vanlig måndag. Våran svenska var även inställd, så vi hade bara 3 lektioner, och två av dom var faktist roliga lektioner. Spelade bedminton på gympan, men det vart lite svårt när jag inte kan springa. Åkte typ ur förta alla gånger.

Imorgon ska jag iallfall till hon i blå huset brevid skolan och kolla min tå. Antar att hon inte kan göra nånting om tån är bruten, men hon kan iallfall kolla på den tyckte farmor.

Nu ska jag gå och ta ut min banan med choklad ur frysen, och äta upp den med lite glass :D  haha

Vi hörs senare tror jag :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0