aj aj aj!

Mår fortfarande inge vidare, har legat på soffan hela kvällen men verkar inte hjälpa.. Jag är så fruktansvärt less, orkar inte med nå mer skit!

Ja de blev inte mycket bloggning idag heller, men jag orkar fan inte! Får räcka med nått inlägg om dagen tills jag är på humör igen.

IdahMagnusMajaKattaMickisAmandaMalinSandra är så suveräna så det är inte sant, vore de inte för världens underbaraste klasskompisar så skulle jag inte gå till skolan över huvud taget, ni är så bra så, bara så ni vet det!

Nu ska jag hämta min vetekudde och gå och lägga mig med en film, ha de bra så hörs vi i morgon! PUSS ♥

var är min älskling?

Kommentarer
Postat av: maja gustafsson

Du är bra Josse, riktigt bra!

<3

2011-02-08 @ 08:48:47
Postat av: katta

du är bäst! och vi vore ingenting utan dig<3

2011-02-08 @ 21:25:57
URL: http://katarinawennstrom.blogspot.com
Postat av: Idah

Vad gullig du lilla kulla! Du gör mina dagar!! :) <3

2011-02-10 @ 20:15:50
URL: http://jagochidah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0