ni vet inte vem som älskar vem?

hej! läget idag? De fungerar iallafall här hemma.

Jag har haft en jättelugn dag idag, inte gjort nånting jobbigt faktiskt. Gick upp själmant ganska tidigt i morse, och åkte till martin samtidigt som pappa och brorsan drog på hockey. Jag och gubben min kollade nån film, spelade spel och åt lite. Vid 8 gick jag hem till farmor och kollade solsidan med henne och farfar, det där programet är då alltid lika roligt! Nu är jag iallafall hemma igen och har kollat big brother nyss, herregud vilka underbara idioter, de här blir roligt :)

Nu tänkte jag att jag skulle ta och hoppa in i duschen, sen lägga mig i min goa säng och sova. Men först måste jag bara ta upp en sak.
Jag har som många andra varit irriterad på folk som redan efter några dagar med varann skrivit hur mycket dom älskar varandra, har liksom tyckt att det är så onödigt att skriva så om man inte verkligen älskar varandra. Men jag har faktiskt hittat en underbar kille nu som jag verkligen älskar, på riktigt. Ska jag då inte få säga det till honom, eller skriva det så att andra kan se? Bara för att en person inte kan bli kär på kort tid så kan väl andra det? Det är bara det jag vill ha sagt, ni vet inte vilka som älskar vilka så låt alla vara och sköt er själva istället. SÅ, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0