nattinatti

Hejsan hoppsan. Jag sitter och lyssna på jäääättegammal musik, från typ när jag gick i 6an, hur dåligt som helst, men de funkar ikväll.
Idag har jag haft en riktigt slapp dag. Började skolan sent, hade bara lite planering innan lunch och sen håltimme resten av dagen kan man säga eftersom vi inte jobbade så himla mycket på svenskan. Efter skolan tog jag tusen kort med mickis inne på en toalett när vi väntade på hennes pappa. Dock var de kanske 5 av 80 kort som man skulle kunna visa folk, resten är de grisnäsa och liknande på :) haha
Gick iallafall hem till martin en vända sen och kolla simpsons som vanligt ;) Sen hem till våran svinstia och stre med mina underbara familjemedlemmar som tar kol på mig, skojsigt.

Nu ska jag snart lägga mig, för de känns som nån håller på och skär ut hjärtat på mig eller nått, hugger som fan!

puss o godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0