fortfarande en massa aj!

hejsan, är de bra med er? Jag mår ungefär lika som igår, synd nog.
Idag har dagen bestått av sexualkunskap endast. Våra lärare är så suveräna så det var ju hur kul som helst, fick reda på mer än vad man kunde vänta sig, haha! Så det blev många skratt och lyriska diskutioner!
När jag kom hem och åt så började min mage igen. Det måste bero på att jag äter så dåligt! Vet inte vad det skulle vara annars. Jag blir yr och det kniper som sjutton på bara höger sida, irriterande.. Iallafall gick jag hem till min älskade pojkvän och såg en film med han, eller de blev några stycken faktiskt. Hur som helst så var det lika trevligt som vanligt, men jag har ju en underbar pojke också så inge konstigt med det :)

Idag blir de en väldigt tidig kväll, har faktiskt lust att lägga mig nu till och med, så som vanligt dåligt med blogg. Vi hörs i morgon istället! KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0