Förra listan slut, nu börjar en ny!

Okejokej, nu har jag skrivit klart den där förbaskade listan, så jag tänker direkt börja med en ny faktiskt. Känner att det är skönt att ha nånting varje dag, för då får jag även lite inspiration till andra inlägg :) Den här gången blir det den med bara bilder som jag sett att några har, för jag har inte hittat nån annan rolig lista.

Bild 1: Någon du umgås väldigt mycket med.
Bild 2: En bild på dig själv.
Bild 3: En bild på någon i din familj.
Bild 4: En bild på en konstig tid i ditt liv.
Bild 5: En gammal bild på dig själv.
Bild 6: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
Bild 7: En bild som du aldrig lagt upp.
Bild 8: En person som du saknar.
Bild 9: Någon i din släkt.
Bild 10: Någon du tycker är väldigt snäll.
Bild 11: En person du kan berätta allt för.
Bild 12: En bild på din vardag.
Bild 13: Du och någon klasskompis.
Bild 14: En bild som påminner dig om gamla tider.
Bild 15: En person som du vill vara med.
Bild 16: En bild på dig själv.
Bild 17: En ovanlig bild.
Bild 18: En bild på din fritid.
Bild 19: En person som är snygg.
Bild 20: En bild på dina närmaste.
Bild 21: En person som alltid ställer upp för dig.
Bild 22: En bild på en tid du saknar.
Bild 23: En bild från i somras.
Bild 24: En bild som gör dig glad.
Bild 25: En person som alltid gör dig glad.
Bild 26: Någon/några som du alltid har roligt med.
Bild 27: En bild som du alltid skrattar åt.
Bild 28: En tokig bild.
Bild 29: Den nyaste bilden på dig själv.
Bild 30: Någon du aldrig kommer släppa taget om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0