Ey bitches!

Idah här, fick äran att gästblogga på Josses fina och braiga blogg! Vi ska väl gå och gymma efter skolan, hurtbullar som vi är, vissa gillar ju att röra på sig och få lite fina former, andra inte. ;) Jag är dock hungrig som fan och måste stoppa något i kakhålet innan vi ska dra och träna.

Och några rader speciellt om Josse;
Josse är en fin blond liten tös som är riktigt jävla awesome, hon är en riktigt bra vän och jag är verkligen skitglad att jag lärt känna henne (och resten av gänget såklart). Hon är skitrolig att umgås med och hon kan då få mig att skratta som fan iallafall. Jag skulle även vilja tillägga att INGEN får vara dum emot henne eller någon annan av mina kompisar för då jäklar kommer jag få er att gråta. :)



CYA BITCHES, fortsätt läsa Josses blogg!

Kommentarer
Postat av: Idah

Åh sicket fint inlägg jag gjorde. höhö

Puss påre Jussi

2011-02-21 @ 14:57:58
URL: http://jagochidah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0