en heldag i borlänge

halloj. Kom hem lite sent efter en dag i borlänge med BFarna. Vi började som jag sa igår med att åka och hälsa på på ljungbergsgymnasiet, en särskola. Vi fick vara med några elever från hotell och restaurang programet. Dom var jätteduktiga på att visa oss saker, och så bjöd dom på mat som dom själva hade gjort i köket, jättegott :) Efter vi var klara på skolan så åkte jag med några stycken till kupolen för o shoppa loss lite. Blev inte så mycket, utan fick med mig en kofta och ett par leggings, sen lite småsaker. Men har ju lite pengar kvar iallafall :)
Var hemma runt 7, så jag gick till martin ett litet litet tag innan pappa kom och hämtade mig. 

Nu är de väl dags för sängen om jag ska ta mig upp i morgon, men först lär jag hoppa in i duschen. Vi hörs av i morgon, innan skolan kanske eftersom jag har sovmorgon! Pusshejs!  

Kommentarer
Postat av: Nataliiiiiie

Aa kunde ni inte kommit och kikat in vår särskola då så kunde ju jag visat er.. :)) höhöhö

2011-02-02 @ 12:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0