det var inte igår!

Hejsan. Gud vad det har blivit dåligt med bloggande nu, beror lite på att jag inte varit så kry, utan haft kvinnliga besvär som heter duga. Låg till och med nere i badrummet natten till torsdagen och spydde för jag hade så ont, usch, så jävligt har det aldrig varit förut! Men idag mår jag väl liiite bättre iallafall, men lite magsmärtor finns väl kvar.
Iallafall så sitter jag hemma hos min pappa just nu. Igår var jag hos mamma eftersom hon behövde barnvakt. Det gick ganska bra, vi bakade en äppelpaj och sen kom martin vilket freja tyckte var väldigt roligt, hon ville gärna ha honom för sig själv, men nädu pitte sa jag då, han är min ;) haha. Äppelpajen blev det inte mycket kvar av heller, för den käkade lilla sigge upp när vi var upp och la lilla frejsa. Det var ju himla tråkigt, för jag var himla sugen på en bit i morse faktiskt ;)

Den här kvällen vet jag inte riktigt hur jag ska spendera, troligtvis hemma, men har pappa lust att skjutsa mig så åker jag nog till vansbro och umgås med min bästis. Let's see how we do it. Firar hela två månader med min pojkvän idag också. Tycker dagarna går så himla fort, ändå så går månaderna sååå sakta.

Ska dricka lite c-vitamin nu och sen börja göra lite varma smörgåsar till mig och pappa, så hörs vi sen. Pusspuss!


fislisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0