Alla hjärtans dag ♥

Hejsan! Igår hann jag inte med någon blogg. Var inte hem på hela dagen och farmors dator har drabbats av så mycket virus att den inte ens går att använda, tråkigt nog. Jag åkte aldrig hem heller eftersom jag gick till martin efter skolan. Egentligen skulle jag ha gymmat, men min gympolare blev sjukis, och jag är inte nog tuff för o gå dit själv än ;) haha.
Var ju som ni alla vet alla hjärtans dag igår. Sett att många skriver på facebook att det är en så himla oviktig dag och blabla. Men jag tycker faktiskt att den dagen är mysig. Fast det är klart, hade jag inte haft min pojkvän hade jag väl suttit hemma och varit bitter jag också.. Iallafall tycker jag inte att presenter och allt det där är viktigt, utan just att träffa varandra och vara lite extra kärleksfulla är viktigast! Jag fick massage av min älskling, kunde väl inte bli bättre!
Dock slutade inte kvällen så himla bra, utan jag kunde inte riktigt röra mig på grund av att magen började krampa igen! Jag var nästan helt säker på att jag skulle få dra till akuten alltså, för det gjorde så ont att tårarna rann o rann. Tillslut blev det iallafall lite bättre så jag kunde ta mig hem till farmor, där sov jag inatt. Tydligen somna jag på en sekund också, i morse var magen ungefär som vanligt, det är absolut inge roligt längre!
Det var gårdagen, tänkte vänta lite med o skriva vad jag gjort idag, för annars blir de så mycket text i ett o samma inlägg :p

Kommentarer
Postat av: Idah

Men nu ljuger du ju!!! Jag ville ju gymma med dig men då sa du ju nej. Nu blir jag ledsen. :(

2011-02-15 @ 19:02:14
URL: http://jagochidah.blogspot.com
Postat av: Idah

Haha, okej då. :P Du är förlåten för det hemska du gjorde mot mig. Hahaha :P

2011-02-16 @ 00:06:18
URL: http://jagochidah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0