8. En dålig vana jag har som jag vill bli av med.

En dålig vana jag har är att ta sovmorgon alldeles för ofta, antagligen för att jag sover för lite. Skulle till och med kunna tänka mig att hoppa av skolan för att få sova om dagarna... Men det verkar inte spela nån roll hur tidigt jag lägger mig, för om jag så skulle lägga mig klockan 9 en vanlig dag så är jag ännnnu tröttare än vanligt när jag vaknar, jag tror jag har blivit så van vid att lägga mig sent så att när jag lägger mig tidigt så reagerar kroppen på ett ovanligt sätt. Det kanske skulle hjälpa om jag la mig tidigt jämt, men jag har inte tid? Ingen har väl tid att lägga sig 9?

Nån som har nått tips kanske på vad jag ska göra? Jag vill såklart gå klart skolan, men nu är jag verkligen superduper skoltrött...


Kommentarer
Postat av: Anonym

gå till syon och säg att du vill jobba hemma med vissa ämnen, eller lägga om schemat. dom kan komma på något bra. eller till lärare, dom kan du å gå till. men de är värre att bara skita i det och inte säga något alls, va ärlig direkt du känner att du inte orkar.

2011-02-01 @ 22:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0