Hjälp mot finnar eller svårare acne...Clearly gone

För ett tag sen så var jag till läkarstation. Anledningen var att jag hade fått nån typ av "knölar" i kinderna. Samtidigt som det vart ungefär som små finnar utanpå. jag ville ju såklart inte ha det så, så vi gick dit för att kolla om man kunde få nån medicin eller nått medel mot det. Men det han skrev ut till mig funkade inte alls bra, så efter två månader slutade jag använda det. Då bestämde jag mig för att kolla lite på internet ifall jag kunde hitta nått mot acne. Det var då jag hittade Clearly gone.

Clearly gone, min räddning
Detta var min räddning.
Nu har jag använt detta i kanske 2 månader, och seriöst jag har inga knölar kvar, och knappt några finnar heller. Det är så skönt. Det är verkligen någron jag skulle rekomendera till alla som har stora eller små problem med huden.
Här har ni en lista på saker som detta ska hjälpa mot.

  •  Huden blir mindre oljig/fet av sig
  • Huden får mer lyster och blir finare av sig
  • Orenheter och pormaskar försvinner
  • Porer blir med tiden mindre
    Du får heller inga biverkningar står det på sida, och det stämmer bra, iallafall för min del.

Du kan köpa medlet antingen som pulver som blandas med vatten eller saft t.ex. Eller kapslar eller flytande. Själv har jag flytande.

Nackdelar:
Ja, det brukar ju finnas nackdelar med det mesta, och även med detta. Nackdelen är att pulvret (har inte testat de andra) smakar inte alls särskilt gott. Det är verkligen inte det lättaste att svälja. Men som dom säger, vill man vara fin får man lida pin. Man behöver ju itne hålla på hela livet.


Kommentarer
Postat av: rebecca

Vart kan man köpa Clearly Gone? :)

2011-11-16 @ 18:32:36
URL: http://rebeccaritzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0